::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Tuesday, August 2, 2011

Saya CINTAKAN Awak....Aishiteru... I LOVE YOU

:: ASSALAMUALAIKUM ::




Minat giler kat lagu ni. Kat laptop, dalam kereta, kat hp, dok replay lagu ni. Wakakakaka

Nak cakap AISHITERU dekat siapa ya?

Itu MR.RIGHT or PRINCE CHARMING masih belum ketemu.

Bak kata member2 Opie

Member : "tak apa Opie, ntah2 dapat Dato' kaya tak hengat, time tuh dah tak hengat kat kitaorang dah"

Opie : "hish mana boleh tak hengat, mesti hengat punyer, sebab korang kena datang rewang"

Member : "kalau kawen dengan dato' mana ada rewang2 dah"

Opie : "kah kah kah...mana ada dato' bujang kat Malaysia ni plus diorang nak yang seksi meksi, aku ni seksa. kakaka"

Member : "ala opie ni aku tau sangat, dia nak anak pak imam2 je...hahahaha"

Opie : "napa plak?"

Member : "yelah baru suci bersih"

Opie : "konpem ke suci bersih?" kah kah kah



I dont want much I just want seorang lelaki yang...ooppppsss RAHSIA.....
Yelah yelah...1 point je leh letak..dia SAYANG Opie.
Tatapan matanya hanya untuk Opie walaupun Angelina Jolie, Megan Fox, Lisa  Surihani yang lalu depan mata....(uweeekkk geli doh nak tulis ayat ni...meremang bulu roma tengkuk ...tapi itulah yang saya cari.)

No comments:

Post a Comment