::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Tuesday, September 10, 2013

Buat Calon ImamKU....

::ASSALAMUALAIKUM W.B.T::



Buat Calon ImamKU....

Untukmu Calon Imamku yang tertulis di Lauhul Mahfudz..

Aku sedang mempersiapkan diri ,

menata hati supaya kelak menjadi yang terindah bagimu ,

Belajar daripada SITI HAJAR yang dengan sabar dan tanpa

mengeluh menghadapi cubaan ,

Belajar pada SITI KHADIJAH yang setia dan tanpa lelah

menemani Rasulullah dalam perjuangannya .

Untuk engkau yang telah Allah gariskan menjadi bahagian utama yang akan terpasangkan olehku kerana aku potongan tulang rusukmu ,

Aku selalu berdoa agar nanti aku menjadi isteri solehah yang setia ,

Dengan tulus mengabdikan hidupku untukmu keranaNya....

'JEMPUT AKU JIKA WAKTUNYA TIBA'

NotaKakiDanTangan :

Counting days...Weeee

No comments:

Post a Comment