::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Friday, February 25, 2011

LAMPU BERHANTU

Tak paham aku ngan lampu kalimantang kat dalam bilik air ni. Sepanjang hari tu kalau buka, okay je. Last masuk time nak amek semayang tuk semayang asar okay je. Tapi bila masuk je maghrib or senja atau lebih spesifik nya ttime aku nak amek semayang tuk semayang maghrib, mula lah dia berkelip2 mcm lampu disko tuh. Berkelip2 tapi tak terbbuka pun. Dari mula aku buka suis, buang hajat kecil, basuh muka, dan xvtv2 lain smpilah pas amek semayang, then kuar dr bilik air tak terbuka jugak lampu nye. Jadinya bila aku kuar dr bilik air. Mata aku yg berpinar2. Penyakit apa ntah lampu ni. Pas tu okay seperti sediakala je....Tak faham aku lampu ni. Bukan berlaku hari ni je. Dah beberapa hari. Pelik aku. Kalau dalam citer drama Supernatural tuh (boipren aku berlakon dlm citer ni) mmg sah tmpt tu ada benda supernatural...

Boipren no.1

Boipren no.2
 Kerja diorang bunuh hantu.

Tengah bertugas.

NotaKakiDanTangan: Aku memang jatuh cinta ngan diorg ni. Jatuh tergolek-golek nye. Dah la hensem badan  plak pergh..ketak2..gilor..complete package for physical. hehehe.. O So kalau org tanya aku pasni, pernah ke aku jatuh cinta. Aku akan jawab dengan sangat kondifen nya "YA"....h yaa mamat kat bawah ni pun aku jatuh cinta gak.

Kalau dua yg kat atas tu Pemburu Hantu yg ni kerja dia Arkitek genius tp jd banduan plak...Hensem dan genius.

No comments:

Post a Comment