::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Wednesday, April 13, 2011

888

::ASSALAMUALAIKUM::


888, 
Lapan Lapan Lapan, (Melayu)
Bā Bā Bā, (Cina)
Delapan Delapan Delapan,(Indonesia)
Yeodeolb Yeodeolb Yeodeolb, (Korea..tak tahu sebut nye mcm mana)
Eigth Eight Eight.

Apa ada pada nombor ni?...bukan nombor ekor..tapi...jeng jeng jeng....

Itu dia..."Jumlah Pelawat, Pembaca & Penengok" blog Opie...Tak tahu lah dia count macam mana kan...Tapi itulah angkanya. Mula ber blog 31 Januari 2011. Jumlah di atas adalah pada hari ini 13 April 2011. Apa?!!!!..Opie klik sendiri sampai cecah 888..hahaha giler ke apa..banyak lagi kerja lain nak buat..baik klik2 main game...kah kah kah

Suara sumbang "eleh itu pun nak jakun, aku nye viewer dah juta2 lemon..tak kecoh pun"
Opie jawab "eleh jeles..sebab ko tak sempat nak print screen time viewer ko 888 kan kan kan"...hahahahaha

NotaKakiDanTangan: TERIMA KASIH...kepada yang sudi menjadi pelawat, pembaca dan tengok2 blog saya ni. Tak ada yang best pun.Blog ni adalah curahan dan luahan hati saya je, berdasarkan daripada pengalaman dan apa yang terjadi di sekeliling saya.

No comments:

Post a Comment