::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Friday, April 15, 2011

Memilih ni...

:: ASSALAMUALAIKUM::


Masih solo? 
Tak percayalah.
Bohong ar masih single.
Mesti memilih ni.

Ooopss ayat last tuh memang tak boleh blah. Memilih ke?
Jawapan Opie : 
  • Mana ada memilih.
  • Orang lelaki yang tak pandang Opie.
  • Orang lelaki sekarang nak yang cun2 je.
  • Opie tak cun..so diorang tak nak Opie. Bukan tak nak Opie pun. Pandang Opie pun tak.
Ini cerita sebenar. Dari pengalaman hidup selama ini. Opie tak cantik, tapi Opie bersyukur sebab Opie sempurna. Dari alam persekolahan, ke alam universiti, ke alam pekerjaan, sampailah ke alam menganggur berdikari ni, Opie dikelilingi oleh teman-teman dan member2 yang cun. Jadi bila kita dah bersama orang2 yang cun dan cantik ni, kita yang tak cantik ni terus makin jadi tak cantik lah. So orang tak pandanglah.

Jadi...memang kita ni tak dipandang langsung. Okay, hanya orang yg pernah rasa je faham. Opie dah rasa dari zaman sekolah lagi. Bila kita duk jalan secara berkumpulan ke mana2 pun. Even lelaki tu muka tak semenggah mana pun..bak kata auntie Opie, muka macam bola melambung (ntah mcm mana ghupenya) pun tak pandang kita gak. Diorang tetap gak pandang mereka yang cun melecun tuh. Okay..(ayat pasrah)... Jadi nak gak cakap yang Opie ni memilih?

Itu belum lagi kes yang dia baik ngan kita sebab nak ngorat kawan kita yang cun tuh. Tambah parah plak tuh, ko bukan hensem pun. Pas tuh nak tergedik2 plak. Adooi hai..Lagi perit benda nih....


No comments:

Post a Comment