::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Monday, April 18, 2011

Don’t Be Sad….

::ASSALAMUALAIKUM::


Coretan di bawah ini adalah coretan pertama Opie di Friendster's Blog (zaman2 main friendster dulu2). Bertarikh August 11th, 2008.



Assalamualaikum…

Saya ingin memulakan blog saya dengan "Don’t Be Sad"
Dua tiga hari ini saya membaca buku "Don’t Be Sad" yang ditulis oleh Aidh Bin Abdullah Al-Qarni.

Kata-kata yang amat menarik perhatian saya di dalam buku ini ialah mengenai " apa yang sudah pergi, biarkanlah ia pergi". Di mana ia menyatakan bahawa mengingat-ingat masa lalu dan bersedih hati kerananya adalah satu tindakan bodoh dan gila….


Mcm skema sket, sebab kat blog ni Opie bahasakan diri Saya. Bila guna blogspot ni plak Opie bahasakan Opie. keh keh keh.

No comments:

Post a Comment