::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::





::TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH DI BLOG SAYA::

Friday, April 22, 2011

Jemputan Tunang dan Kahwin…

::ASSALAMUALAIKUM::



Coretan di bawah ini adalah coretan ke tiga Opie di Friendster's Blog (zaman2 main friendster dulu2). Bertarikh February 8th, 2009. Jauh betul jarak masa antara coretan ke dua dan yang ketiga. Kalau yg kedua bertarikh August 11th, 2008. Hehehehe

Assalamualaikum…..

Tahun 2009 menyaksikan sungguh banyak jemputan tunang dan kahwin yang Opie terima…planner Opie dari bulan January sampai bulan Jun penuh dengan jemputan2. Sama banyak plak ngan assignment2 yang akan disubmit..( hehehehe)

Bak kata member “apa nak wat Opie, semua dah Tua…” kelakar gak statement tu tapi memang betul pun…
.
Pembukaannya member sekampung akhir bulan January ari tu. Wat Siti Norhafiza dan Suami Selamat Pengantin Baru…untuk member UiTM pula majlis tunang Watie sebagai pembuka 1Feb2009 (gambar pun dah upload). Opie pun jadinya dah ada hobi baru skang ni…mengumpul kad2 jemputan hehehehehe.

Bulan 3 ni ramai…tak tahulah…bulan tiga pulak tengah sibuk ngan assignment n test…ari Jumaat plak ada kelas…tak taulah…Buat kawan2 yang opie tak dapat hadir kat majlis korang sepuluh jari disusun (especially wat majlis ERMA, aku ak sure dpt dtg ke tak majlis belah ko)

Bulan enam Kak Long Opie(Cousin)..ni lagi satu tak sangka…Dari apa yang jadi kat Kak Long…OPie dapat satu …apa ya nak cakap…pengajaran ke?mcm bukan…alasan tak ada pakwe bukanlah satu alasan yang relevance bila org tanya pasal “bila nak kawen” (betul tak Kak Long) hehehehehe

Adios

hahaha tuk post ni Opie dah ganti kata ganti nama dari Saya ke Opie. Dah tak berapa nak skema la. Sebab Opie tak suka guna aku lah.

No comments:

Post a Comment